Hvad vi er

Solsikker, der nejer,
Viser os en vej.

2. Her er mange venner,
Og her er ingen fjender,
Her på Fur Friskole,
Er der sammenhold og leg.

3. Her er hjertevarme,
Venner deles med,
Rejsen ud i livet,
Nu ta’r vi afsted.

Skrevet af elever og musiklærer Anders i andledning af xx, 20xx

Friskolens og børnehusets værdier

Dagligdagens motto xxxxx
vvvv

HER indsættes værdi-illustration

Værdi 1

På Fur Friskole og Børnehus spiller respekten for den enkelte elev, børnehave- og vuggestuebarn, fællesskabet og det fortalte ord en stor rolle. Målet er, at alle skal kunne blive sig selv sammen med hinanden, og at det levende ord og den reflekterede læring skal udvikle børn, elever og medarbejdere til åbne, ansvarlige og aktive medborgere både i det nære samfund, og ude i den store verden.

Værdi 2

Værdi 3